środa, 30 stycznia 2019

Boomer

Pierwsza z figurek wykonana do fanowskiego dodatku z gry planszowej "Zombies!!!".


Dodatek ma tytuł "Left4Dead" i jest ściśle związany z gra komputerową pod tym tytułem, wymaga też gry planszowej "Doom" z 2003 roku(akurat mam to i to). Według oryginalnej koncepcji miały za Boomera służyć figurki zombiaków z "Dooma" Ja miałem trochę inną wizję kiedy kupiłem konwersję żołnierzy z Warhammera "Catachan Jungle Fighters"

Granaty wiszące u pasa komandosów zebrałem co do jednego i poprzyklejałem do tej figurki, jak dla mnie jego tusza to zbyt małe uzasadnienie żeby wybuchał, poza tym figurka komandosa była dosyć odchudzona. Musiałem też prze-konwertować lewą dłoń bo wyglądało jakby nią salutował. xD




Trzymaj te flaki w garści, trzymaj tęgo! xD

Dodałem też inną podstawkę, bo oryginalna była zbyt bogata jak na postać do gry planszowej, poza tym za mało urbanistyczna (trawa itp.)

Jak na zombi to lewy bic całkiem niczego sobie.^^

Kolory zachowałem jak najwierniej się dało według kolorystyki oryginalnego Boomera z "Left4Dead"
Miało być "Front toward enemy" nie odwrotnie...

Sporym wyzwaniem dla mnie było stworzenie kolory dżinsu, zmieszałem metaliczną farbę z ciemnoniebieskim i dodałem odrobinę czarnego uzyskując mniej "metaliczny" odcień.

Trochę zombi z fochem. :P

-Boomer! To Boomer! BOOM SPLAT! xD

Znalezione obrazy dla zapytania boomer left for dead



Tyle w temacie, na warsztacie są jeszcze Hunter, Tank i Smoker. Więcej wkrótce. :3

Poniżej link do dodatku "Left4Dead" do gry "Zombies!!!"


Miłej zabawy! :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz