sobota, 9 lutego 2019

Tank

Jak wcześniej obiecałem, kolejna figurka do gry planszowej "Left4Dead" opartej na dwóch grach planszowych "Doom" oraz "Zombies!!!"

Tym razem jest to tank, jak tylko zobaczyłem wygląd tej figurki od razu postanowiłem w jaki sposób mi ona posłuży. :-)


Z przodu wygląda bardzo byczo

Figurkę pomalowałem tym samym kolorem jak poprzednią czyli Boomera.

Z tyłu za to wygląda jakby pocił się krwią. :P

Oryginalnie figurka nie miała wbitego w ramię metalowego pręta, ale postanowiłem go dodać, jako że tank w grze komputerowej jest dosyć masywny i dodało mu to trochę tego pierwotnego uroku. :P

Ten masywny wygląd wzbudza respekt...

Fajna zabawa była przy malowaniu plam krwi. Pierwotnie planowałem zrobić ją zaschniętą, lecz taka ciemna bardzo się zlewała z ciemną tonacją skóry zombiaka, więc nałożyłem delikatne rozjaśnienia.

Zwłaszcza broń, którą trzyma w łapie. :P


Tank gotowy, wkrótce Smoker i Hunter :3

Oryginalny nie nosi koszuli i ma większe łapy :P




Mod do "Zombies!!!" można pobrać ze strony poniżej: 




2 komentarze: