sobota, 3 sierpnia 2019

Mesmer z Sarmenii

Dotarliśmy do przedostatniej figurki, akurat przyznać muszę że trochę szkoda że powoli dochodzimy od końca tych rzeźb malowanych przez pożal-się-Boże moją osobę.

Przedostatnim wojownikiem będzie Mesmer z papierowego systemu RPG Mistrza Gry Mateusza.

Mesmer to klasa pochodząca z Sarmenii preferująca magiczne - szermiercze pojedynki, które opierają się na zmyleniu i oszukaniu przeciwnika.Zdezorientowanie to jego największy sojusznik. Dzięki swoim potężnym iluzjom jest w stanie stale trzymać przeciwników z dala od siebie i pojawiać się tuż obok tylko po to by zadać okaleczające czy kończące ciosy.Jego moce pozwalają mu przygotować niesprawiedliwą walkę i nieustannie oszukiwać twój umysł co do tego co dzieje się wokół. Kiedy już wydaje ci się, że wiesz co robi Mesmer, iluzja zaczyna się rozwiewać, klony znikają i okazuje się, że przez cały ten czas ciąłeś powietrze. Bardzo trudno jest dostrzec prawdziwego Mesmera. Gdy już ci się to udaje z reguły jest już za późno…


Fundamentalne umiejętności i zdolności klasowe:

Magia Iluzji – Mesmer bardzo szybko zdał sobie sprawę, że w jego prostych iluzyjnych sztuczkach tkwi większy potencjał niż zabawianie gawiedzi czy podkradanie sakiewek nieostrożnym kupcom; lata ciężkiej pracy zaowocowały niewiarygodnie potężnymi umiejętnościami do tworzenia iluzji i wykorzystywania ich w walce; chwila w której dostrzegasz prawdziwego Mesmera jest chwilą, w której jego ostrze tkwi w twoim sercu

Magia Umysłu – Mesmer potrafi w pewnym stopniu manipulować umysłami otaczających go osób; połączenie tej zdolności z jego iluzjonistycznymi zdolnościami i szermierką daje morderczą kombinację

Uniki – Mesmer przez lata nauczył się jak korzystać z swej zręczności i za pomocą odskoków, piruetów i wielu innych ruchów unikać ataków przeciwnika lub nagle znaleźć się tuż przy nim. Rzut na zręczność.

Dar Słowa – Mesmer doskonale zdaje sobie sprawę, że zdekoncentrowany przeciwnik to martwy przeciwnik dlatego w czasie walki niemal nieustannie gada, by prowokować swych wrogów do nieprzemyślanych zachowań i odwracać ich uwagę od tego co się naprawdę dzieje. Rzut na charyzmę.

Nieczysta gra – By łączyć walkę i magię, Mesmer musiał nauczyć się posługiwać w czasie walki tylko jedną ręką co w wielu przypadkach uniemożliwia mu blokowanie ciosów lecz zarazem w chwilach gdy nie posługuje się magią Mesmer może używać wolnej ręki by walczyć nieczysto, chwytać przeciwnika, a także wyprowadzać wiele ataków okaleczających takich jak cięcia w tętnice itp.

Przekupstwo – Mesmer przez lata nauczył się że worek brzęczącego złota potrafi czasem czynić większe cuda niż jego magia


Niezłym wyzwaniem była macka prowadząca od zbroi po broń.




Malowanie tuniki za to było przyjemne, kolor? Brak koloru. xD




Podstawka imitująca step to był ten kontrast, którego potrzebowałem.



Akurat detali podstawki nie rzeźbiłem, wykorzystałem kamyki, posypki i sztuczną roślinność.



Mesmer gotowy do walki(to spojrzenie szaleńca... xD)



Oryginaalny art wysłany mi przez Mateusza:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz