Przedostatnim wojownikiem będzie Mesmer z papierowego systemu RPG Mistrza Gry Mateusza.
Mesmer to klasa pochodząca z Sarmenii preferująca magiczne - szermiercze pojedynki, które opierają się na zmyleniu i oszukaniu przeciwnika.Zdezorientowanie to jego największy sojusznik. Dzięki swoim potężnym iluzjom jest w stanie stale trzymać przeciwników z dala od siebie i pojawiać się tuż obok tylko po to by zadać okaleczające czy kończące ciosy.Jego moce pozwalają mu przygotować niesprawiedliwą walkę i nieustannie oszukiwać twój umysł co do tego co dzieje się wokół. Kiedy już wydaje ci się, że wiesz co robi Mesmer, iluzja zaczyna się rozwiewać, klony znikają i okazuje się, że przez cały ten czas ciąłeś powietrze. Bardzo trudno jest dostrzec prawdziwego Mesmera. Gdy już ci się to udaje z reguły jest już za późno…
Fundamentalne umiejętności i zdolności klasowe:
Magia Iluzji – Mesmer bardzo szybko zdał sobie sprawę, że w jego prostych iluzyjnych sztuczkach tkwi większy potencjał niż zabawianie gawiedzi czy podkradanie sakiewek nieostrożnym kupcom; lata ciężkiej pracy zaowocowały niewiarygodnie potężnymi umiejętnościami do tworzenia iluzji i wykorzystywania ich w walce; chwila w której dostrzegasz prawdziwego Mesmera jest chwilą, w której jego ostrze tkwi w twoim sercu
Magia Umysłu – Mesmer potrafi w pewnym stopniu manipulować umysłami otaczających go osób; połączenie tej zdolności z jego iluzjonistycznymi zdolnościami i szermierką daje morderczą kombinację
Uniki – Mesmer przez lata nauczył się jak korzystać z swej zręczności i za pomocą odskoków, piruetów i wielu innych ruchów unikać ataków przeciwnika lub nagle znaleźć się tuż przy nim. Rzut na zręczność.
Dar Słowa – Mesmer doskonale zdaje sobie sprawę, że zdekoncentrowany przeciwnik to martwy przeciwnik dlatego w czasie walki niemal nieustannie gada, by prowokować swych wrogów do nieprzemyślanych zachowań i odwracać ich uwagę od tego co się naprawdę dzieje. Rzut na charyzmę.
Nieczysta gra – By łączyć walkę i magię, Mesmer musiał nauczyć się posługiwać w czasie walki tylko jedną ręką co w wielu przypadkach uniemożliwia mu blokowanie ciosów lecz zarazem w chwilach gdy nie posługuje się magią Mesmer może używać wolnej ręki by walczyć nieczysto, chwytać przeciwnika, a także wyprowadzać wiele ataków okaleczających takich jak cięcia w tętnice itp.
Przekupstwo – Mesmer przez lata nauczył się że worek brzęczącego złota potrafi czasem czynić większe cuda niż jego magia
Niezłym wyzwaniem była macka prowadząca od zbroi po broń. |
Malowanie tuniki za to było przyjemne, kolor? Brak koloru. xD |
Podstawka imitująca step to był ten kontrast, którego potrzebowałem. |
Akurat detali podstawki nie rzeźbiłem, wykorzystałem kamyki, posypki i sztuczną roślinność. |
Mesmer gotowy do walki(to spojrzenie szaleńca... xD) Oryginaalny art wysłany mi przez Mateusza: |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz