niedziela, 10 marca 2024

Igor

 Każdy szanujący się czarnoksiężnik czy szalony mag powinien mieć swojego "Igora" - takie jest moje zdanie. Długo szukałem figurki, która nadawałby się tak tematycznie jak i wizualnie do tego projektu. :-)

Padło na Figurkę z serii HeroClix: Mage Knight. - po zdjęciu podstawki i umyciu figurki w acetonie zabrałem się za malowanie.

 Mokra paletka zrobiła swoje, nie starałem się zbytnio rozjaśniać tej postaci żeby nie popsuć ciemniejszych barw, za to zrobiłem płukankę na części mięśni orka, żeby je uwidocznić.

Co ciekawe dla detali podstawki stwierdziłem że będą się nadawać części industrialne, łańcuchy, jakieś dziwne kawałki złomu i kamienie.

Zamiast standardowego piasku użyłem po prostu brązowej farbki żeby symulować błoto, szare kamienie dały dobry kontrast.


 

You rang..?


 

-Pomocnik kowala? Nie ma tu kowala.

 

Nie musi znać się na magii, za to zwój może ponosić. :-)


 

 Ukryty warsztat orków, czy laboratorium szalonego maga - a może więzienie, gdzie Igor służy za naczelnika? Możliwości jest ogrom. :-)

 

 

 Zdjęcia: Soldiana

 

3 komentarze:

  1. Igor orków - dobry model, na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście - trzeba mieć kogo lać po pysku jak nie wychodzi! :D

    OdpowiedzUsuń