poniedziałek, 6 maja 2024

Drzewa

 Po prostu zielone drzewa, no i chyba pobiłem rekord ilości zdjęć. Dziś zdjęć... 15(!), nie wyszłoby tyle gdybym tak nie zaszalał z "produkcją" tych drzewek. Tyle że miałem masę materiału - w tym zielonej gąbki i posypek. :D

Ich "szkielet" powstał na podstawie plastikowych drzew oklejonych ręcznikiem papierowym z wikolem i pomalowanych na brązowo. Tylko że tutaj był pewien haczyk, na koniec posypałem posypki przesianą posypką z pokolorowanej trociny o różnych zielonych odcieniach. Chciałem żeby nabrało typowo "leśnego" klimatu. Dobra koniec przynudzania, zapraszam do oglądania jak mi poszło. :-)


Jedno z mniejszych drzew, co ciekawe posypałem jej koronę od dołu taką posypką "bagienną"
Chciałem żeby miała taki właśnie bagienny efekt

Ta kępka na dole to kulka zielona ze sklepu z artykułami dla artystów. :3





Korzenie tego drzewa to klej na gorąco

Podstawka ma dwa odcienie jesieni.. :-)



Gniazdo zrobiłem z kawałka sznurka do wędzenia - jajka to białe koraliki.^^

Małe drzewka też robią swoje. :-)



Conan tam pewnie był, bo topór pozostał.



Ostatnie małe drzewkom, typowo leśne runo



Teraz można do sesji użyć całego, wielkiego lasu. Pozostały jeszcze do opracowania krzewy i tak - pracuję nad tym. Żeby było zabawniej w zupełnie innym stylu, ale cii jeszcze nie ma gotowych. :)



Zdjęcia: Soldiana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz