środa, 29 listopada 2017

Dask

Tak jak obiecałem we wcześniejszym wpisie wrzucam kolejną i niestety ostatnią już figurkę dla Artura, który zaprosił mnie do grupy na Facebooku* "Jest Tutaj Tylko Wojna" :D

Akurat będzie to smok i to nie byle jaki smok, a smok żywiołu ognia(pamiętacie jak wspominałem że nadal się uczę jak malować ogień, prawda?)^^ oto przed Wami tenże wyżej wymieniony smok, a imię jego Dask! :D
Smoki i skarby pasują do siebie :-)
To akurat druga figurka smoka w historii mojej twórczości, która została wyrzeźbiona w takiej wielkości, pierwszym był Czarny smok
Ogniste pióra w pełnej okazałości


Diabelnie bałem się malować ten model, bo nie wiedziałem jak mi wyjdzie tym bardziej że jest cały ognisty, jednak nabrałem odwagi kiedy stwierdziłem ze dodanie odrobiny złotej farbki do koloru łuski powinno dać radę no i jak widać nie wyszło to mu na złe.

 
Akurat chyba smok nie jest wrogiem Vandalfa
We wgłębienia wlałem płukankę z brązu oraz czerni, co nadało mu efekt zwęglenia, dodatkowo wzmocniłem efekt robiąc suchym pędzlem smugi z czarnej farbki.
Niech no tylko jakiś kwasowy ghul ośmieli się podejść, zmieni szybko swoje imię na Skwarek xD
Dask w pełnej okazałości, dla porównania figurka Vandalfa żeby pokazać w jakiej skali jest wykonany, Przy okazji fajnie pasuję do płomienia trzymanego przez Vandalfa, wielkie dzięki za pomysł Artur pozdrawiam stary!.^^

 

*Przy okazji Facebooka... tak się znakomicie złożyło że dziś moja strona strona na Facebooku osiągnęła 100 polubień, dzięki wielkie za każdego lajka kochani! Dzięki Wam właśnie mam siłę i chęci żeby nie zapominać o swoim hobby i dbać o nie w dalszym ciągu(a lenia mi pod skórą nie brakuje) szczera szczerząca się paszcza ode mnie dla każdego kto polubił moją skromna stronkę. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz