niedziela, 10 marca 2019

Biblioteczka

Od zawsze chciałem zrobić taką małą biblioteczkę, akurat ta może się przydać do "Hero Questa" chociażby :-)


W ręce wpadł mi kawałek kwadratowego plastiku, który od razu przypomniał mi jakiś rodzaj regału/szafki, co ciekawe udało mi się zrobić ją i to jeszcze dwustronnie. :P



Koraliki jako flaszki spełniają swoje zadanie. :-)

Wykonałem z masy modelarskiej czaszki, zwoje, oraz księgi. Sporo było przy tym zachodu, ale nie żałuję! :D

Illithidowi się podoba.^^
Mikstury wykonałem z koralików nadzianych na kawałek wykałaczki, którą przyciąłem cążkami. Oczywiście przykleiłem na klej cyjanoakrylowy bo Wikol "łapie" tylko drewno, a klej na gorąco nie chciał za bardzo trzymać.

Kula tego czarnoksiężnika pasuje do flaszki.^^

Parę patyczków po lodach posłużyło jako boku szafki oraz półki, zdobienia z jednej strony to efekt wykorzystania drewnianego koralika z jakiegoś starego wisiorka. :P

Koralik z jednej...

Świece wykonałem z koralików nabitych na zakończenia wykałaczki, efekt nie wyszedł najgorzej.

...koralik z drugiej.

Całość pomalowałem ciemnym brązem i poprzeciągałem jasnobrązowym techniką suchego pędzla. Do zwojów użyłem innego odcienia, tak samo do tego kielicha żywcem wyjętego z "Indiany Jonesa i Ostatniej Krucjaty. :P


Byłbym chory jakbym nie dodał Tego kielicha. :3

Szafka na czary, księgi magiczne i mikstury gotowa! z drugiej strony może służyć równie dobrze jako jakaś komoda na mroczne eksperymenty czarnoksiężników. :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz