poniedziałek, 18 marca 2019

Mumia Goliatha

Czasami jak się grzebie na przypadkowych aukcjach Allegro można znaleźć coś ciekawego i niepowtarzalnego, tak było właśnie w przypadku figurki tej mumii.


Zakupiłem ją w pakiecie z innymi częściami, które miałem wykorzystać do makiet, okazało się że na duży rozmiar figurki nadaje się idealnie.






Przykleiłem ją na klej cyjanoakrylowy do masy modelarskiej, którą wypełniłem podstawkę(wieczko po lekarstwie :P)


Okazało się że najbardziej wyrazistą częścią figurki są oczy, postanowiłem je pomalować jasnozielonym nadając złowrogiego lśnienia


Dłonie pomalowałem ciemnoszarym, dając czarną płukankę, po czym suchym pędzlem uwidoczniłem kości palców i paznokcie, w podobny sposób postąpiłem z twarzą.


Płukanka ze zgniłej zieleni nałożona na bandaże dodała potrzebnej głębi.


Techniką suchego pędzla nałożyłem brąz zmieszany z żółcią, uwidaczniając bandaże i nadając "piaskowy" wygląd.

Taka ładna karczmarka że aż mu gały wyszły z orbit. xD

Ostatnim krokiem było dodanie kleju z zielonym brokatem, jako efekt rzucania klątwy.

Mumia Goliatha gotowa by przeklinać swych wrogów i strzec zakazanych tajemnic podziemi swych pradawnych grobowców!

Poniżej tutorial na tworzenie podobnych konwersji:





Myślę że pasującą kartą do tej figurki będzie karta Mumii z DDM:

















2 komentarze:

  1. Hej!

    Czytałem dzisiaj wywiad z Tobą na wrotach i napisałeś tam, że poszukujesz figurki 'Black Wizard' z Hero Questa - zaciekawiony postanowiłem go wygooglać i otrzymałem m.in. coś takiego: LINK. Czy to ten?

    Jeżeli tak, to mam takiego pana w moim pudełku z bitsami od kilku lat i Ty pewnie znalazł byś dla niego lepsze zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń