sobota, 2 marca 2019

Lodowy Troll

Nosiłem się z zamiarem wrzucenia tej figurki jakiś czas już, ale nadal nie jestem pewien moich "umiejętności" w malowaniu stworzeń złożonych z lodu. :P

Figurka pochodzi z jakiejś serii figurek ze stajni Marvela, z tego co się orientuje to ten stwór oryginalnie nazywa się Abomination i nie za bardzo lubi Hulka. Nadawał się świetnie na lodowego Trolla, bardzo przypomina tego z firmy "Reaper Bones"

Podstawki nie ucinałem wyciąłem za to dziurę w prasowanym kartonie po czym wkleiłem tam figurkę na klej cyjanoakrylowy.

Gruba warstwa kleju Wikol nakładana kilka razy na tą podstawkę pomogła zabezpieczyć szczeliny.





Skuty lodem basen wewnątrz lochu? Czemu nie?
Goście nie są mile widziani...

Na co wskazuje mina tego jegomościa. 

Dat booty tho!

Jak nie z lewej to z prawej go!

Malowałem figurkę nakładając na mokro farbki, jedynie końcówki i krawędzie stwora przeleciałem suchym pędzlem białą farbką. Zagłębienia wypełnione są zielononiebieską płukanką.

Lodowy Troll gotowy do akcji!

Karta pasująca do DDM poniżej: 






1 komentarz: