niedziela, 19 grudnia 2010

Mosiężny golem

Mosiężny golem


500kg mosiądzu, 200 000 złota 1500 za ciało i 32 320 sz. za topór. Potem przejść trzeba testy na płatnerstwo (ST25) oraz na Zbrojmistrzostwo (ST25) Potrzeba mieć 16 poziom i znać się na czarach wtajemniczeń Ukończenie kosztuje 4000 Punktów doświadczenia i użycia czarów: Geas/poszukiwanie, labirynt, miecz Mordenkainena, ograniczone życzenie i polimorfowanie dowolnego obiektu. Do momentu utworzenia mamy mosiężny posąg o wyglądzie Minotaura(i jeszcze większej tępocie), można mu wydać jeden rozkaz którego będzie się słuchał wręcz z bydlęcą cierpliwością. Jeżeli został stworzony do strzeżenia danego obiektu, to jeżeli ten obiekt zostanie zniszczony golem przestaje funkcjonować. Jak na strażnika jest wręcz idealny.

 

 

Bycze stworzonko, z takim toporem to znalazłby pracę w każdej rzeźni 

 

Duży konstrukt

KW: 16k10 (88pw)

Inicjatywa +0

Szybkość: 9m (nie może biegać)

KP: 31 (-1rozmiar 22 naturalny)

Ataki: Ogromny topór ranienia(+3) +19/+13/+9 wręcz lub ugodzenie rogami +16 wręcz

Obrażenia: Ogromny topór ranienia 2k8+10/x3, Ugodzenie rogami 1k8+7

Front/Zasięg:1,5m, 3m/1,5m

Specjalne ataki: Labirynt

Specjalne cechy: Konstrukt,RO 15/+3, niepodatność na magię, węch.

Rzuty obronne: Wytrw+5 Ref +5 Wola +7

Atrybuty: S 20,Zr 11, Bd-, Int 3, Rzt 14, Cha 7

Klimat/Teren: Każdy region i podziemia

Występowanie:Pojedynczo

Skala Wyzwania: 10

Skarb: żaden

Charakter: zawsze neutralny

Rozwój: 17-32 KW(duży) 33-48KW (wielki)

 

Konstrukt niepodatny na choroby, zatrucia, czary umysłu, trafienia krytyczne, stłuczenia, niepodatny na obniżenie atrybutów, wysączanie energii. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.

 

Labirynt (zc): Raz dziennie może rzucić Labirynt (16 poziom rzucającego)sam jest na nią odporny, może wejść do swojego labiryntu.

Odporność na magię (zw): Odporny na efekty magiczne z wyjątkami: Czary oparte na elektryczności spowalniają go na 3 rundy bez prawa do rzutu obronnego. Czary oparte na ogniu leczą mu 1pkt Wytrzymałości na 3zadanych obrażeń i znoszą efekt spowolnienia

Umiejętności: Gdy tropi wroga dostaje premię +20 to tajników dziczy identyczną otrzymuje w labiryncie.


To ten rogaty po lewej :-)

   


Źródła:

www.wizards.com

(D&D KsięgaPotworów II Wydawnictwo ISA 2000)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz