wtorek, 14 grudnia 2010

Griki

Grik

 

Co by było gdyby kałamarnica zakochała się w wężu, ehm… macie rację nic przyjemnego czyli Grik; wąż o paszczy kałamarnicy. Radzę uważać na podróżowanie po podziemiach, bo tam w norach, jamach i dziurach (po starej kanalizacji też zapewne :P) czatują Griki. Siedzi taki mięczakowaty gad i czeka cierpliwie aż mu nadepniecie na ogon lub zgłodnieje. Natura węży właśnie bierze górę, walczą bowiem jak są głodne lub zagrożone. Jak Cię złapie i wciągnie do swojego leża to możesz już się czuć jako główne danie bo właśnie tak polują. Oczywiście wcześniej rozszarpując nieszczęśnika mackami w czasie walki. Nie są zbyt odważne i samotne raczej unikają walki, za to w grupie działają całkiem sprawnie i potrafią obrać prostą taktykę drapieżników.


Dobra rada wuja Marcusa; Nie przytulaj Grika. :D

 

 

Średnie wynaturzenie

KW: 2k8 (9pw)

Inicjatywa +2(Zr)

Szybkość 9mwpinanie 6m

KP 16

Ataki: 4rozszarpanie macką 1k4+2 +3 wręcz, ugryzienie 1k3+1

Obrażenia:Ugryzienie 1k6+3

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Węch,redukcja obrażeń 15/+1

Rzuty obronne: Wytrw+0 Ref +2 Wola +5

Atrybuty: S 14,Zr 14, Bd 11, Int 3, Rzt 14, Cha 5

Umiejętności: Nasłuchiwanie+7, Ukrywanie +4, Wspinaczka +10, Zauważanie +7

Atuty: Czujność

Klimat/Teren: Podziemia

Występowanie: Pojedynczo lub chmara (2-4)

Skala Wyzwania: 3

Skarb: 1/10,monet 50% kosztowności 50% przedmiotów

Charakter: Zwykle neutralny

Rozwój: 3-4 KW(średni), 5-6 KW (duży)

 

*Na naturalnym obszarze skalistym lub kamiennym Grikotrzymuje premię rasową +8 do testów Ukrywania którą zawdzięcza barwie skóry.


*********

Gwoli wyjaśnienia, zaczynam prezentować archiwalnie wykonane figurki ponieważ mniej tworzę ostatnio, bowiem zbliża mi się sesja i muszę się przygotowywać do kolokwium

*********

  

Źródła:

www.wizards.com

(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISA)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz