niedziela, 19 maja 2019

Tirvar Soulsorrow, Rycerz Śmierci

Pomysł na Tirvara miałem w głowie już od bardzo dawna, ale nie miałem możliwości stworzyć takiej figurki z tego powodu iż zaprzestałem już je rzeźbić.

Akurat wybawieniem okazał się prezent od mojej małżonki, która wie że z powodu powiększenia się naszej rodziny nie mam czasu, ani sposobności na większy rozwój mojego hobby. :-)



Mróz przenika z pod jego przyłbicy oraz płyt zbroi...

Tą postać skonwertowałem z gotowych "bitsów", które dostałem od niej na prezent. Była to kupka losowych części z postaci z frakcji "Chaosu" z Warhammera.

Kolorystykę płaszcza można znaleźć grając w WoW-a prosto ze Stratholme ;-)

Znalazłem metalowy naramiennik, oraz postać prawie że gotową, dodałem jeden naramiennik z jakiejś łuski zakładam że Tyranidzkiej, naramiennik z czaszki był metalową cześcią, pozostało tylko dobrać płaszcz i włosy(zrobione z części ogona jakiegoś konia z Warhammera).

Ostrze Mrozu uderza! :D


Ten Rycerz Śmierci jest wzorowany w 100% na tych z gry MMO "World of Warcraft", jakoś te ogniste wersje, czy krwawe z Warhammera do mnie nie przemawiają. ;-)
Łańcuch z palikiem dla niewolników musi być!
Malowanie oparłem na cieniowaniu, płukankach i próbach mojego raczkującego blendingu. :-)
No i podstawka lodowa zrobiona ze styropianu na cyjanoakrylowy klej, hit! :D


DK w całej okazałości/złości
Łowca niewolników Tirvar gotowy do wyłapywania żywych jako swoich sług i powiększania hord nieumarłych!

Najlepsza karta pasująca do DDM-a to ta:



Niestety nie znalazłem jej w Warband Tool-u, ubolewam. :/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz