niedziela, 12 maja 2019

Smoker

Przedostatnia figurka zarażonego z gry planszowej "Left4Dead" modyfikacji do gry "Zombies!!!"

Zakupiłem tą figurkę na aukcji za grosze, nie byłą to najlepszej jakości konwersja, ale nie na tyle zła żeby nie szło jej przerobić na coś grywalnego.



Zdjęcie robione nowym sposobem za pomocą Lightboxa :-)

Pierwszym krokiem było dodanie z kawałka plastiku ozora Smokera, w oryginalnej wersji mieli dużo dłuższe. Akurat na ówczesny czas nie dysponowałem żadnymi lepszymi mackami, wyrostkami itp. Z kawałka plastiku uformowałem cążkami modelarskimi ozór po czym przykleiłem do paszczy klejem do plastiku.

Ktoś tu nie lubi lwów... xD

Po nałożeniu podkładu Jeansy pomalowałem tak samo jak w przypadku Tanka czy Boomera mieszanką srebrnej farbki i ciemnoniebieskiej. 


Bluzę pomalowałem na zielono starając się uzyskać najbardziej odpowiedni kolor do oryginału, co wcale nie było proste bo model miał sporo miejsc kłopotliwych, jakieś śruby, jakby część naramiennika itp.

Te dziwne części pancerza na ręku..

Włosy potraktowałem płukanką czarnej farby po czym rozjaśniłem techniką suchego pędzla. co do języka starałem się zrobić jak najlepsze przejście od ciemnej czerwieni do jasnego różu. Buty wyszły z rozjaśnienia ciemnoszarego koloru jasnoszarym na krawędziach, akurat tu nie napracowałem się zbyt wiele. :P


Smoker gotowy do polowania na Ocalonych, ten mógłby startować w zawodach długości języka z Venomem. xD



Oryginalny Smoker:






1 komentarz: