sobota, 24 września 2022

Magiczne grzyby

 Pomysł na ten model był wręcz prymitywnie prosty; dostałem w pasmanterii torebkę guzików potem jakoś samo się poukładało.


Z początku planowałem robić normalne grzyby, lecz zacząłem grać w "Pokemon GO" i olśnienie przyszło samo.

Po co mam się ograniczać do grzybów - normików, jak mogę zrobić grzyby fantasy np. z kręgów wróżek lub baśniowych scenerii?

Kolorystyka została zainspirowana trzema Pokemonami: Pikachu, Squirtle i Charmander.

Podstawki wykonałem ze styropianu, a posypka jest po prostu barwioną na odpowiednie kolory gąbką(przy okazji odkryłem że jeżeli przesieje się zmieloną gąbkę - można uzyskać bardzo elegancką posypkę modelarską).




Jak widać dzięki prostemu pomysłowi mogą wyjść bardzo ciekawe efekty, najlepsze że taki teren można użyć w różnym otoczeniu a i tak spełni swoją rolę.



Zdjęcia: Soldiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz