poniedziałek, 26 września 2022

Toth-Amon

Jak tylko dorwałem tą figurkę z "Mage Knight" jako żywo przyszedł mi do głowy Toth-Amon z filmu "Conan Niszczyciel".

Pasowało mi wszystko od wyglądu, aż po przedmioty, które trzymał w dłoni. Odciąłem go więc od podstawki i przykleiłem na taką bardziej pasującą do D&D.

 Trzymałem się filmowej palety barw, czerwony kolor płaszcza, niebieskie szaty, zielonkawe pomniejsze detale.

Długo się zastanawiałem co do jego korony, czy zrobić ją metaliczną czy jednak bardziej w takich kamiennych/kościanych tonach. Jednak stwierdziłem że jest zbyt masywna jak na żelazne tonacje barw. 

 Wątpię żeby czarodziej miał tyle siły by nosić na głowie hełm niczym rosły strażnik miejski, a takie kościane korony tu mi już bardziej "leżały".

Co najciekawsze, nie spodziewałem się się uda dobrze, w tym projekcie to... podstawka.


Bazę zrobiłem z powycinanych kawałków cienkiego kartonu. Chciałem uzyskać efekt spękanej ziemi, pomalowałem to brązową farbką bo czym stopniowo rozjaśniałem spękania.

To właśnie był brakujący kontrast dla tej figurki, projekt się udał. :-)



 

W ręku trzyma kulę ognia - dosłownie. :-)





 Filmowy Toth-Amon:

Conan Niszczyciel 1984

 

 zdjęcia: Soldiana
źródła:https://getyarn.io/

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz