wtorek, 14 marca 2017

Kręgi Mocy

Te modele powstały w okolicach września 2016 roku, akurat powstały dosyć przypadkowo i gdyby nie to że jestem łasuchem na ciastka to możliwe że bym ich nawet nie zauważył. :P

Przód niebieskiego

 

Do prezentacji pierszego wykorzystam Krisagę bo ta energia z kręgu pasuje do jakiegoś magicznego rytuału. Gdybym nie nałożył podkładu akrylowego przed malowaniem za nic w świecie by się farba akrylowa nie utrzymała na tym śliskim plastiku.

Niebieski izometrycznie

 

Krąg powstał z wyciętego dna od ciastek "delicje" wzór mi się wydawał taki grecko-runiczny i grzechem byłoby go nie wykorzystać.^^

Na polu bitwy

 

Żółtą wersję również stworzyłem, zniszczony powstał jak to zwykle bywa przypadkiem. ;-)
W tle czacha wykonana w tym samym okresie oraz przeszkoda terenowa w postaci starego kawałka pnia wykonanego ze zniszczonej zabawki.

Izometric

 

Żółty krąg pomalowałem innym stylem niż niebieski żeby się czymś wyróżniał od poprzedniego. Fajnie wygląda jako portal do przyzwania Golema Ogrodowego w tym przypadku. :-)

 

Z prawej

 

Spękania na czarnym zniszczonym kręgu wypełniłem kawałkami czarnej gąbki, przez co dodałem efekt lekko unoszącego się dymu, klimat modelu pasuje w sam raz na przyzwanie nieumarłego.

na polu bitwy

 

Na polu bitwy mogą się też nadawać jako punkty kontrolne do opanowania przez daną drużynę, tu malutka bitwa pomiędzy krasnoludami a nieumarłymi.

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz