piątek, 31 marca 2017

Pajęcze jaja

Akurat wkrótce Wielkanoc, to i o jajkach można temat zaczynać. xD Akurat na ten pomysł wpadłem już dawno, ale nie miałem materiału na wykonanie takiego modelu. Potem jak zdobyłem materiały musiałem się głowić jak zrobić sztuczną pajęczynę, w końcu jednak się udało z pomocą Soldiany. :-)

Pajęczy kapłan

Na kartonie nałożyłem klejem na gorąco fakturę, po czym przykleiłem do niego "jaja" ze starej zniszczonej zabawki.

Pajęcza kapłanka

Następnym krokiem było nałożenie białego koloru, by wyróżniały się spod spodu.

Pajęczy szaman

Dla lepszego efektu nałożyłem "płukankę" ze zgniłozielonego, pajęczyna powstała z wysuszonej ściereczki do zmywania lakieru, odpowiednio wysuszyłem i porozciągałem nakładając klejem Wikol co sprawiło "pajęczynowy" efekt im bardziej naciągnąłem tym bardziej wyglądało to naturalnie

Pajęczy zoom

Teraz każdy kto podejdzie to tych złowieszczych jaj musi się liczyć z tym że albo wyklują się z nich straszliwe pająki, albo że gdzieś w pobliżu już czyha ich mamusia... hee hee hee.. 

 

2 komentarze:

  1. Dzięki, na Youtube można podobny tutorial znaleźć na kanale "Black Magic Craft" :-)

    OdpowiedzUsuń