czwartek, 23 marca 2017

Trawiaste tereny

Stwierdziłem iż nie będę się rozmieniał na drobne i zamiast wrzucać te makiety pojedynczo postanowiłem że wrzucę je hurtem, bo są różnorodne, ale mają wspólny mianownik czyli otwartą przestrzeń. :-)

Z góry przepraszam za słabe wykonanie obrzeży modułów, ale są to wczesne makiety i jeszcze raczkowałem z materiałami, nie miałem też kleju na gorąco więc musiałem improwizować.Planuję w przyszłości je poprawić jak będę miał chwilę i wykorzystać nowsze techniki by dodać więcej realizmu. Makiety też powstały w 2016 roku, ale są już niedobitkami w następnym artykule umieszczę ostatnią grupę z tamtego roku, zamykając rozdział mam nadzieję że pomyślnie. :-)

 

OgniskoPierwszym co rzuca się w oczy jest to ognisko, znalazłem je w rupieciach z zabawkami na targu, stwierdziłem że przyda mu się przemalowanie i poprawienie dymu. Kamienie dookoła są prawdziwymi kamykami© przemalowanymi żeby dawały odrobinę kontrastu na zielonym tle. Dym zrobiłem z czarnej gąbki, którą odpowiednio poszarpałem, przykleiłem klejem Wikol i przemalowałem, nadając wrażenie spalania.

Spaczony kryształKolejnym modułem jest spaczony kryształ, zrobiłem go z podstawki od flagi ze starych plastikowych żołnierzyków. Pomalowałem nadając kryształowy wygląd, wycieniowałem pododawałem jeszcze czerwone nacieki, gdzie były widoczne żyłki. Na środek nakleiłem szafirowy kryształek jako taką wisienkę na torcie, kończąc nałożyłem lakier z połyskiem po czym pomalowałem dookoła kryształu szarą farbką by nadać efekt spopielenia trawy.

SkamieniałaTrzecim modułem jest kobieta zamieniona w kamień, w miejscach gdzie powinny być linie na siatce bitewnej posadziłem rośliny, sprawdzają się dobrze. Figurę stworzyłem tą samą techniką co i Krwawą Fontannę przerobiłem księżniczkę z jajka z niespodzianką i pomalowałem nadając efekt kamienny ale już nie suchym pędzlem lecz gąbką nasączoną farbką, dało to bardzo dobry efekt skamienienia.

Studnia


Trzecim modułem jest zawalona studnia, tą wykonałem akurat z kawałka rolki po papierze toaletowym(nadaje się dobrze na fakturę ścian), którą obkleiłem kawałkami styropianu. Deseczki przykleiłem razem z łańcuchem żeby nadać więcej autentyczności modelowi. Jak zwykle techniką suchego pędzla udało się wydobyć to co ważne. :-)

Paproć


Paproć powstała z odciętych liści zabawkowej palmy, przykleiłem ją klejem do podstawy ze styropianu i kartonu po czym dodałem roślinki wyznaczające przerwy między polami. Końcówki rozjaśniłem jasnozielonym dla kontrastu by nie zlewała się z otoczeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz