sobota, 9 grudnia 2017

Gniazdo obserwacyjne

Idąc sobie po pchlim targu zauważyłem coś co od razu przykuło moją uwagę, było to plastikowe drzewo z ptaszkiem o imieniu Woodstock z animacji "Fistaszki".

Żem to wziął w łapy i patrzę... no trza się kurczaka pozbyć i będzie niezła makieta z tego, co było robić? Kupiłem, nie żałuję.^^
Bez figurek
Obciąłem cążkami do drutu zabawkowego kanarka i zakleiłem dziurę po nim klejem na gorąco.

Cierń na gnieździe
Następnie odciąłem konar od podstawy, (akurat mam zamiar użyć jej do innego modelu) zastąpiłem ją podstawą z kartonu do której również klejem na gorąco dokleiłem zabawkowe liście paproci.

Harpia na drzewie
Kolejnym elementem było zastąpienie dziur po śrubkach(a jakże były) plastikowymi konarami, akurat wybrałem takie na których można postawić figurkę(a co!) :D

Widok z oddali
Konary przykleiłem klejem na gorąco, co akurat wyszło bardzo naturalnie i realistycznie.

Widok z tyłu
Pozostałą część konaru wyszlifowałem papierem wodnym nadając mu matową powierzchnię, dało mi to dobrą podstawę do pomalowania modelu. Wiadomo podkład akrylowy nałożyłem mimo wszystko, nie lubię ryzykować, zostało dodanie posypki, którą przykleiłem Wikolem i pomalowanie całości.

Na liściach
Gniazdo gotowe, można użyć jako jakiś punkt obserwacyjny leśnych stworzeń, na obrazku wyrzeźbione przeze mnie figurki Cierni. Na jakieś miejsce strzeżone przez latające stworzenia też się nadaje, tym bardziej że gniazdo jest o tyle szerokie że da radę umieścić nawet większą figurkę. Może też być miejscem magicznie powstałego przez magię natury i moce druidów drzewa, które może służyć jako prowizoryczna wieża. :-)

2 komentarze:

  1. Wygląda rewelacyjnie. Super efekt wykończeniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, dużo dało rozjaśnienie końcówek liści i pnia drzewa. :-)

    OdpowiedzUsuń