czwartek, 28 grudnia 2017

Lśniące skarby

Jakiś czas temu, dokładnie w marcu tego roku opublikowałem post dotyczący elementów terenu składających się na skarby, akurat postanowiłem poprawić sposób tworzenia tychże.


Skarby z nekromantą
Co zmieniłem? Ano dodałem do nich koralik, ta waza jest koralikiem z jakiejś starej biżuterii, okazało się że nadzianie go na wykałaczkę i zalanie klejem na gorąco to dobry sposób.
Ujęcie drugie
Dodałem też więcej kryształków do paznokci, akurat te przykleiłem cyjanoakrylowym klejem tak jak i łańcuszek, czyli starym dobrym "Super Glue" :P
Smoki lubią błyskotki
Tarczę zdobyłem z jakiej zniszczonej zabawki rycerza, pomalowałem odpowiednio, dodając cienie i wyszła dosyć elegancko, co do podstawek z kartonu to uzupełniłem dziury w kartonie klejem na gorąco i za pomocą techniki blendingu czyli malowania "na mokro" stworzyłem odpowiednie efekty "lśnienia" skarbów. :-)
Trzecie ujęcie z nekromantą :P
Skarby gotowe do użycia, świetne jako trudny teren, przeszkoda, albo nawet ozdoba smoczej jaskini, lub jakiegoś opuszczonego grobowca. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz