niedziela, 24 grudnia 2017

Świąteczna diorama

Na wstępie życzę wszystkim odwiedzającym mojego bloga spokojnych i szczęśliwych świąt Bożego Narodzenia!

Oto i na bloga trafia najnowsze dzieło Soldiany, tym razem jest to świąteczna Diorama przedstawiająca choinkę na śniegu, choinka została wykonana w stylu "kanzashi"



Widok z tyłu
Polegało to między innymi na tym że na papierowy stożek przyklejała ułożone w trójkąt  wstążki, oczywiście było to pracochłonne bardzo, ale jak widać choinka wyszła bardzo zacnie :-)
Kryształki poprzyklejała również klejem na gorąco do listowia, natomiast łańcuch zrobiła na szydełku(dla mnie to czarna magia xD)


Widok z przodu
Cała podstawa to ucięty przeze  mnie za pomocą wycinarki do styropianu okrągły kawałek, na co nałożona została masa śniegowa z tego co wiem to był to klej Wikol połączony z białą farbą akrylową oraz kaszą manną(!)

Front 2
Bałwan został zrobiony przez nią z masy modelarskiej(użyczyłem, a co!) płotek natomiast z patyczków od mieszania kawy, potraktowane zostały oczywiście płukanką z jasnobrązowego, Natomiast krzak to po prostu polakierowany porost :-)

Świąteczny zjazd
Oto i świątecznie spotkanie wszystkich wyrzeźbionych przeze mnie figurek z ostatnich lat, jak widać pasują jak ulał. Święta jak widać w tym roku będą spokojne, czego życzę również wszystkim czytelnikom mojego bloga i tym starym jako i tym nowym Wesołych Świąt kochani! :D


1 komentarz: