środa, 27 grudnia 2017

Nekromanta z Hamelin

Jakiś czas temu już nie było na blogu ręcznie rzeźbionych figurek, więc postanowiłem że wrzucę tego dziada :P

Długo mi nie zeszło na wyrzeźbieniu tego malucha, bo figurka jest dosyć mała, ale za to skupiłem się bardziej na detalach płaszcza i czaszki, którą trzyma, w rzeczywistości jest dużo ciemniejszy niż przedstawia to zdjęcie, bowiem flesz rozjaśnił bardzo kolory figurki, no ale za to widać wszystkie szczegóły. :-)

Akurat wygląd tego ghula oparłem na wyglądzie Nekromanty z Hamelin autorstwa Avatar-do-Grafite na "Deviantarcie"



Nekromanta i ghule
Jeżeli chodzi o malowanie to nie miałem większych problemów, sierść raczej nie była zbyt wymagająca ot dwa odcienie brązu i płukanka z ciemnobrązowego.

Ghule do budy!
Pazury to biały pomalowany żółtym kolorem z domieszką bieli, dało to taki "kościany kolor"

Lewica
Płaszcz odpowiednio wycieniowałem płukanką z ciemnoniebieskiego i rozjaśniłem krawędzie jasnoniebieskim

Tylec
Co do ogona, kusiło mnie żeby wyrzeźbić zwykły, ale w oryginalnym arcie był taki "kudłaty" więc niech im będzie, wyszedł taki ni to szczur piżmowy ni to wydra :P
Prawy profil
Jak macie problemy z żyjącymi ten szczuroczłek może szybko je rozwiązać, wystarczy trochę sera... :P

Prawy profil

Źródło:
www.deviantart.com


1 komentarz: