niedziela, 11 marca 2018

Dwarf Ancestor

Czyli krasnoludzki przodek. :-)

Te stworzenia powstają gdy krasnoludzki kapłan prosi o pomoc swojego Boga Moradina. Moradin wtedy wyzwala są moc napełniając duszą wojowniczego przodka krasnoludów stojące opodal kamienne posągi, biada tym co staną pod stopami takiego kamiennego olbrzyma...

Podstawą figurki był Crusher ze Skylandersów, przyczepiłem go na podstawę na śrubki, po nawierceniu otworów w stopach.^^




Krasnoludy vs. nieumarli klasyka... :-)
Następnie zacząłem nakładać kolejne warstwy masy modelarskiej schnącej na powietrzu, żeby zaczął wyglądać niczym krasnolud, nie jakiś kamienny ogr.

Widok z lewej
Po uformowaniu Kształtów stwierdziłem że fajnie byłoby go jeszcze "udoskonalić" kryształkami do paznokci. Akurat ozdoby na kilcie i oczy były na pierwszej linii ognia. :P

Lśniące runy na plecach
Runy dodałem dla "kontrastu" bowiem akurat zostało mi się trochę masy modelarskiej to je wyrzeźbiłem, by następnie pomalować farbami akrylowymi imitującymi lśniące odcienie.

Widok na młot
Ostatnim etap było nałożenie płukanek z czarnego i ciemnej zieleni na zagłębienia w zbroi gigantycznego kasnoluda, oraz nałożenie gdzieniegdzie niebieskiej płukanki na młocie.


Mumie przegrały :P
Przodek krasnoludów gotowy do bitwy, ślicznie dominuje na polu bitewnym swoimi rozmiarami. Jak za figurkę za 49 punktów to ma świetne statystyki. :-)



Oryginalna karta do DDM-a

Źrodła: "D&D Monster Manual IV"

2 komentarze:

  1. Znakomity pomysł i wykonanie!

    Przyznam szczerze, że zamierzam skorzystać z Twojego pomysłu, nawet już figurkę jako bazę pod rzeźbienie zakupiłem. 😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, to ja jestem pod wrażeniem że zostałem dostrzeżony przez tak znanego blogera. Z chęcią obejrzę efekt końcowy, ciesze się że mogłem być dla kogoś inspiracją! :D

      Usuń