sobota, 10 marca 2018

Mumie z Hero Quest

Po konwersjach, oraz makietach postanowiłem trochę ruszyć temat oryginalnych figurek, te akurat z tego co widziałem wyprodukowała kupę lat temu firma "Games Workshop" na potrzeby gry planszowej "Hero Quest". Okazja na zakupienie tych modeli wpadła mi sama w ręce, a ponieważ nie były drogie... :-)


Mumie z Lordem z frontu
Pierwsze co zrobiło to było wymodelowanie jednej z mumii rąk, bo biedaczka była jakimś bardzo, bardzo tęgim kombatantem, wziąłem więc masę modelarską, nawierciłem w modelu dziurki na drucik, zamontowałem go i... przykleiłem go na klej cyjanoakrylowy (superglue).^^
Work in progress, staff też trza było dorobić :P



Tera mumie z lewej xD
Podpatrzyłem na internecie kilka różnych wersji malowania tych mumii, wybrałem takie, które byłoby bardzo realistyczne, a jednocześnie dawało pewien kontrast.

Mumie od tyłu
Na podstawę z brązu zacząłem nakładać kolejne warstwy jaśniejszych brązów połączonych z żółtą farbką, im bliżej krawędzi tym farbka była jaśniejsza.

Zgrupowane mumie
Po przejechaniu takim najjaśniejszym wielce brązem "suchym pędzlem" nałożyłem jeszcze płukanki z ciemnobrązowego.

Szeregowa mumia
Ciało pomalowałem na kolor taki niebiesko-szary, by następnie rozjaśnić szarym wpadającym w błękit, uzyskałem dzięki temu pożądany kontrast. :-)

Lord mumijny
Na koniec przykleiłem do staffu Mumijnego Lorda kryształek z ozdób do paznokci z obu stron, dzięki temu umagiczniłem jego laskę, co myślę że wyszło figurce na dobre. Warband mumijny gotowy! Myślę że jak na figurki z granic roku 1990 to zasłużyły na taki los. :D

Znalazłem przy okazji kartę do DDM-a pasującą do tej figurki, więc statystyki z głowy :-)

Guardian Mummy





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz