niedziela, 21 lipca 2019

Hunter

Wrzucam post na szybko, póki mam chwilę bo największe dzieło mojego życia ząbkuje i nie mam za dużo czasu.

Tak jak wspominałem wcześniej zapomniało mi się że na starym PC miałem wgrane zdjęcia moich postaci do planszówki "Left4Dead" tak więc to już ostatni z tych zakażonych, których póki co pomalowałem. Tym razem jest to Hunter.

Figurkę kupiłem na Alledrogo :P Była to gotowa konwersja, pysk był wyrzeźbiony z Green Stuffu, więc z szacunku do osoby go rzeźbiącej go nie usunąłem.


Jak skoczy z tego sarkofagu to jak zły!


Najciekawszą rzeczą w tym Hunterze jest brak pazurów, za to w zamian jest bardzo ciekawy nóż. :P

Czy tylko mnie bawi ta jego malutka prawa rączka kojarząca się z filmem "Straszny Film 2"? xD


 Konwersja wygląda jakby była zlepkiem przynajmniej dwóch różnych ras, zakładam że jakiegoś rycerza Bretonni z Warhammera Fantasy Battle oraz orka.

Jak to mówił Deadpool noszenie spodni na brązowo to dobry pomysł. ;-)

Starałem się trzymać jak najwierniej kolorów oryginalnego Huntera podczas jego malowania.


Z takim bicem to mógłby startować do konkursu na najlepszy Badass HandShake(wygoglujcie warto).^^


 Miałem nie dodawać plam krwi, ale bez nich model wydawał mi się dosyć bezpłciowy, poza tym oryginalny Hunter też za czysto to się nie nosił. :P


Dodatek LEFT4DEAD do gry planszowej "Zombies!!!" do pobrania tu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz