czwartek, 11 lipca 2019

Sekh

Przedostatnia konkursowa figurka, tym razem nieumarły posłaniec Kapłana Faraona Methratona.
Tym razem poszedłem srogo w podstawkę, zrobiłem odlew przy użyciu żywicy epoksydowej z... foremki do tortów o egipskich wzorach. :D Po czym jak zastygło potrzaskałem i ułożyłem na podstawce przyklejając do niej ten odlew za pomocą kleju cyjanoakrylowego. Przerwy wypełniłem grubszym piaskiem modelarskim, po czym ten posąg pomalowałem ciemnoszarym i rozjaśniłem jasnoszarym. Powstał fajny kontrast z raczej monotematyczna kolorystyką tego zwiadowcy/łucznika/posłańca.


Kołczan pomalowany na ciemny zieleń jak w przypadku Callisty.



Podstawka pomimo ubogich kolorów dała radę. :-)


Malowanie wysuszonych w piaskach pustyni kości jest trudniejsze niż się wydaje





Płukanka z czarnego dała efekt głębi tym zmurszałym gnatom.




Technika suchego pędzla sprawdza się i na Saharze. Tyle jeżeli chodzi o moje czerstwe poczucie humoru. xD



Następny wpis: Methraton: Najwyższy kapłan Faraona :D

Swoją drogą przypomniałem sobie że nie wrzuciłem jeszcze wszystkich figurek do planszowego "Left4Dead" Mea Culpa. ://

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz