niedziela, 21 lipca 2019

Strony do ksiąg

Ponieważ pracuję nad biblioteczkami i meblami do gry planszowej "Hero Quest" poprosiłem o pomoc kolegę ze strony:


Oczywiście jak najszczersze podziękowania z mojej strony za pomoc.^^

Ponieważ każda biblioteka potrzebuje książek postanowiłem wykorzystać do nich wykonane przez kolegę księgi:


Przy okazji nie byłbym sobą, gdybym nie dodał swoich trzech groszy. Tak więc w weekend na ile mi czas pozwolił na tyle zrobiłem do nich strony, opierając się na wielkości szablonu kolegi. Stron jest naprawdę dużo, myślę że ponad setka wyszła, będą się idealnie nadawały jako luźno leżące kartki np. na w/w biblioteczce, pracowni alchemika, lub pracowni czarodzieja. 


Moje strony do ksiąg:


 Pozdrawiam kolegę i zapraszam do dalszej współpracy! :D


4 komentarze:

  1. Świetne to jest. :)

    Natomiast jeśli potrzebujesz zrobić więcej książek, to możesz to wykonać na przykład tak:

    https://quidamcorvus.blogspot.com/2018/01/poradnik-budowa-biblioteczki-tutorial.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo konkret tutorial, zapewne do czegoś go wykorzystam hee hee hee... :D

      Usuń
  2. Super robota twoje kartki wygladaja świetnie. Właśnie wydrukowałem sporo szaf do biblioteki na swojej drukarce 3d i bardzo mi się takie kartki oraz ksiażki przydadza. Sa gdzieś do pobrania w nieco lepszej rozdzielczosci? Może bym plakaty zrobił z paru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam nic w lepszej rodzielczości, ale miłego tworzenia. :D

      Usuń