sobota, 1 kwietnia 2017

Liss Wes Mort

Liss Wes Mort


Gdy straszliwa plaga opanowała Mesylton, ta półdzika wieszczka jako pierwsza zgłosiła się do pomocy chorym mieszkańcom. Pierwszą oznaką były padnięte zwierzęta, oraz łatwo wykrwawiający się mieszczanie przy najdrobniejszym skaleczeniu. Liss jest niezwyklę potężną czarodziejką ze zdolnościami jasnowidzenia. Sowa, którą posiada Liss jest wyszkolona do walki ze szczurami, one według Liss były odpowiedzialne za pierwsze przypadki zarazy w Mesylton, Pytanie tylko czy w tym przypadku lekarstwo nie będzie groźniejsze od choroby
Ktoś dał plamę
Plama krwi widoczna na obrazku powstała z kleju na gorąco, którego przytwierdziłem do podstawki z przeźroczystego kawałka twardego plastiku. Następnie pomalowałem go na czerwono, na koniec nakładając lakier z połyskiem.
Sowa


Szkło w latarni stworzyłem z brokatowego żelu, zwykły kryształek nie sprawdziłby się tak dobrze na tak nierównej powierzchni.
Dobry profil

 

Dużym wyzwaniem było namalowanie tatuaży na ramieniu i twarzy postaci by nie zniszczyć pozostałych detali.

Le Sowa

 

Z malowaniem piór sowy też trzeba było uważać, bowiem płaszcz Liss ma czarne zwieńczenie i nie chciałem go zamalować przypadkowo.
Płaszczur

 

Najdłużej zeszło mi przy cieniowaniu i płukaniu płaszcza, starałem się żeby wyglądał naturalnie i delikatnie lśniąco, co starałem się uzyskać bez użycia lakieru z połyskiem. :-)

 

Wzorowałem się na portrecie Zaklinaczki ze strony Artstation



źródło: www.artstation.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz