czwartek, 27 kwietnia 2017

Gigantyczne kolumny

Zapewnię pamiętacie Frandrago? W jego tle były te kolumny, stwierdziłem że od nich zacznę bowiem stworzyłem je techniką jakiej wcześniej nie wypróbowywałem

Gigantyczne kolumny powstały z pomysłu, który mi się narodził zaraz po zakupie pianki modelarskiej w dyskoncie o nazwie rymującej się ze "stonka" ;-) Były sprzedawane w całych paczkach po kilka sztuk, bardzo mi się spodobała faktura na nich.
Izometryczny
Filary te są skonstruowane na podstawie z dwóch rolek po papierowych ręcznikach, wewnątrz klejem na gorąco przykleiłem ciężkie śruby żeby nie przesuwały się po polu bitewnym.

Prawy bok
Na takie gotowe rolki nakleiłem tą piankę, wymierzając dokładnie by nie było żadnej większej szczeliny, po czym przykleiłem dookoła rolki na klej Wikol okazało się że trzyma jak to się mówi "fest"! :D

Bok lewy
Dla wzmocnienia obleciałem jeszcze górę, tak jak i dół klejem na gorąco żeby nic się nie uszkodziło. Przykleiłem jednocześnie do podstawy z kartonu i płytek wyciętych z płaskiego styropianu, którego odpowiednio wyciąłem.

od tyłu ;-)
Dodałem jeszcze łańcuchy, oraz kości, wcześniej je pomalowałem, więc jedynie przykleiłem klejem na gorąco. Łańcuszki pomalowałem i na końcu jednego z nich zaczepiłem kostkę dla lepszego efektu. :-)

Hardkor
Ślady po rozszarpanym nieszczęśniku pomalowałem czerwoną farbą akrylową, dla wzmocnienia efektu jeszcze nałożyłem na farbkę lakier z połyskiem, wzmocniło to bardzo kolor. Całość malowałem ciemnoszarą farbką, by następnie techniką suchego pędzla rozjaśnić ujawniając wzór z pianki, płukanka z ciemnozielonego dała odpowiedni efekt postarzenia przez co wyglądają na pokryte grzybem lub jakimiś glonami.

Mocne światło
Akurat dodanie Piramidogłowego do tych krwawych kolumn uważam za dobry pomysł, jego skrwawione szaty dobrze sie komponują z ich "mroczną stroną" Kolumny można użyć zarówno w scenerii jakiejś zapomnianej sali tortur, jako filary pod most nad jakimś bagnistym terenem, albo jako ozdoba wewnątrz dawno zapomnianego lochu. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz