piątek, 21 kwietnia 2017

Miedziane smoki

Zacząłem sobie projektować pracownię golemów i stwierdziłem że zamiast konwertować smoki z jajek z zabawkami z jogurtem Miami z serii "Dragons" na kamienne posągi przerobię je na miedziane. Nałożyłem podkład akrylowy, na to czarną farbkę i potem całkiem nowy miedziany kolor, którego niedawno dostałem. :-)

Przedownik
Z początku nie byłem pewien jaki efekt mi się uda uzyskać, bowiem z tym miedzianym kolorem jeszcze nie eksperymentowałem, okazało się że jest dużo bardziej kontrastujący niż zwykły złoty pomieszany z czarną farbką.

PatynaNiestety kolor ten zbyt mocno się zlewał, i żeby dobrze wycieniować użyłem płukanki z jasnego błękitu w najbardziej widoczny zagłębieniach. Dodało to pożądany efekt patyny i zacieków.

Tylne
Smoki prezentują się całkiem okazale nawet jako ozdoba w korytarzu do jakiejś dawno zapomnianej świątyni.

Mrocznie
Rozjaśniłem ma końcówkach jaśniejszą farbką miedzianą żeby wydobyć odpowiedni wygląd.

Lewostronnie
Podstawy zrobiłem z wyciętego kartonu, wypełnionego klejem na gorąco, przeciągnięcie srebrnym kolorem nadało wygląd bardzo zużytej podstawy, do tego obramowanie przeciągnąłem złotym. Czy do pracowni golemów, czy do świątyni i to i to pasowało.

Rozjaśnienie
To mogą być równie dobrze posągi ozdabiające jakieś pomieszczenie, mogą być obiektem kultu, albo nawet strażnikami w jakiejś zapomnianej faktorii golemów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz