sobota, 8 kwietnia 2017

Lodowa kostucha

Lodowa kostucha


Te lodowe żywiołaki powstały na podstawie obrazu namalowanego przez mojego dobrego kolegę Grzegorza Smolika stronę z tym obrazem oraz z innymi znajdziecie pod TYM LINKIEM albo klikając na banner po lewej stronie na moim blogu. :-)

lodowe żywiołaki są dokładnie mówiąc parażywiołakami pochodzącymi z planu pomiędzy planami głównych czterech żywiołów. Są stworzone z lodowych kryształów pokrytych płatami mrozu.

Lodowe żywiołaki
Przy tworzeniu Lodowych Kostuch wykorzystałem nową technikę, rozciągania przetopionego plastiku, dzięki czemu mogłem uzyskać efekt sopli lodu.Sople wbiłem i przykleiłem do figurek w trakcie ich tworzenia, jeszcze przed malowaniem. Co do malowania starałem się ograniczyć kolory do 3, żeby oddać lodowy efekt, ryzykowałem utratę szczegółów figurek, ale mam nadzieję że się ryzyko opłaciło, jak myślicie?

Marhorn Fletcher
Nikt chyba nie chciałby natknąć się na tych jegomości, nawet w najgorszych koszmarach, wysysają życie odbierając ciepło kumulowane w ciele nieszczęśnika i kierując się zasadą iż istnieje tylko jeden absolut: wszystko zamarza. Lodowe kostuchy są przez to jednymi z najbardziej niebezpiecznych przeciwników.

 


Dzięki stary za świetną inspirację! :D

Źródła:
http://www.facebook.com/Grzegorz-Smolik-1605701676318793/
http://sfery.wikia.com/

2 komentarze: