niedziela, 9 kwietnia 2017

Posąg Kapłana

Zdobyłem tą figurę szachową i już wiedziałem że "da radę" :D
Niestety była uszkodzona, nie posiadała kostura, ale wymyśliłem coś innego...
Przód
Klejem na gorąco przytwierdziłem "Kadzidło", które było kiedyś jakąś srebrną ozdobą. Chciałem uzyskać efekt sfatygowanego marmuru, co myślę nieźle nawet wyszło, malowanie suchym pędzlem ujawniło masę szczegółów, a biała farbka dała efekt "ptasiej korozji" :P
Prawo
Przytwierdziłem bydlaka do podstawy z kartonu, obłożonej papierem zanurzonym w wikolu. Podstawę też potraktowałem suchym pędzlem, ale żeby kontrastowała użyłem innych odcieni, wiadomo wycieniować też trzeba było.
izo
Płukanka z brązu w miejscach trudno dostępnych dodała jeszcze sfatygowanego efektu.
Crest
Herb na tarczy też wypłukałem brązową farbą, ale wcześniej przeciągnąłem po detalach złotą farbą. na wierzchu tarczy widać elekt uboczny ptasich meneli. :P Dużo dało malowanie w jednym kierunku, przez to zachował się na tarczy "marmurowy" efekt.

Na polu bitewnym uważam że ten pomnik kapłana/paladyna może mieć wiele zastosowań, może być punktem, którego mogą bronić postacie, albo punktem leczącym jednostki lub dającym im premie do pancerza lub zdrowia. Można by nawet posilić się na hybrydę tych zasad, gdzie jednostki o charakterze złym mają ujemne premie do morale lub pancerza, natomiast dobre dodatnie morale lub premię do ataku. Możliwości jest ogrom. :-)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz