niedziela, 9 lipca 2017

Bagno z mackami

Akurat pomysł na tą makietę dosyć długo się rodził, w miarę pojawiania się ośmiornicowatych zabawek, które po pocięciu zmieniałem na surowiec, którego nie używałem póki nie uzbierałem wystarczająco.^^ Poza tym w końcu dorwałem to cudo co się nazywa wycinarka do styropianu, no to co? Trzeba wykorzystać! Wyciąłem ze styropianu słuszne kawałki, następnie przykleiłem je klejem na gorąco.
Galeria
Akurat okazało się że wystarczy na 2 bagna, jedno z całej gumiastej ośmiorniczki zabawkowej, a drugie z mojej chorej wyobraźni i z kawałków dziwnych stworzonek. xD

Elf
Przyznaję że nie doceniłem tego że klej na gorąco nie będzie chciał przykleić dobrze tych części, na szczęście z pomocą przyszedł mi drucik miedziany, oplątałem dziada dookoła macek, albo i przez nie, po czym zalałem klejem na gorąco, działa? Działa! :D

Krasnolud
 Potem poszedł Wikol na to posypka z piasku modelarskiego, no i malowanie... Woda niby to nie problem bo zawsze można użyć lakieru, ale ten świniok co go używałem niestety miał tendencję się do kruszenia zwłaszcza w zimnych pomieszczeniach, poza tym nie dałby efektu takiej "Głębi" więc pomalowałem bazowym, na to Wikol, jak wyschnął na to farbę i tak aż minęły 3 warstwy. :-)

Druid
Malowanie zajęło mi trochę czasu razem z klejem, ale jak widać było warto! jak skończyłem wystarczyło przelecieć "suchym pędzlem z jasnoszarego i białego no i gotowe, można się bić. :D

Zasada podstawowa terenu, każdy co wpada otrzymuje 10 obrażeń, jeżeli go trafią macki,a mają one atak +12 to niemało. Jak już trafią jednostka jest unieruchomiona, następnie jak już jest to unieruchomiona macki dostają okazyjny atak Tadaaa: zadający 10 obrażeń przeciw ogłuszonym celom lub bezbronnym. Czyli jak wpadniesz to już ucztują na Tobie równo! :D Zasada specjalna terenu: Jeżeli już kogoś zjedzą to są syte na 1 turę i nie atakują, trawić kiedyś trzeba. :-)

Tutorial jak je stworzyć znajdziecie poniżej:

 

Tutorial Macki

1 komentarz: