niedziela, 23 lipca 2017

Zwierzodzewa

Siadłem sobie razu pewnego na grupie Crafterów "DM Scotty's Crafts N' Games" i natrafiłem na świetny art, był na nim pokryty liśćmi... słoń/drzewo. Oczywiście miałem przy sobie parę gumowych zabawkowych zwierzaków(kupiłem bo miały w opakowaniu znakomite rośliny do makiet). Cóż było robić? Musiałem pomyśleć jakby tu ugryźć temat, na szczęście jak do tej pory robienie figurek na stelażu z drutu przynosiło efekty, więc postanowiłem poskładać taki egzoszkielet, powiodło się. :D

Foto z galerii

 

Zrobienie ciał tych drzew nie było trudne, klej na gorąco sprawia się idealnie, najwięcej czasu zajęło mi klejenie gąbki.

Uno

 

Musiałem ją przyklejać warstwami, warstwa po warstwie bo dużo czasu zajmowało wyschnięcie Wikolu.

Dos

 

Podstawki posypałem piaskiem modelarskim przed malowaniem, dzięki temu zyskały ciężar i nie przewracają się. :-)

Tres

 

Efekt wyszedł mi lepiej niż się spodziewałem, nie żal mi tej gąbki co poszła na te listowie :D

Quatro

 

Drzewka gotowe, do jakiegoś baśniowego ogrodu, przed rezydencję, albo nawet jako ofiary szalonego alchemika, lub druida. Mogą to być też manifestację magii natury, możliwości jest ogrom. :D

Tutorial na Youtube poniżej:


 

1 komentarz: