sobota, 15 lipca 2017

Michonne

Michonne (i zombiaki)


Pomysł na figurkę powstał na początku tamtego roku, ale z wykończeniem detali zwlekałem aż do 2017, czemu? Bo makiety. :-)

Poza tym przyznając się bez bicia bardzo denerwowałem się postawą postaci, figurka trzymająca miecz oburącz w tej pozycji do wymodelowania nie jest najłatwiejsza. Kolejną przeszkodą było malowanie, w sensie jeszcze nie malowałem czarnoskórej postaci. Gdyby nie pomoc Witolda Recława pewnie nie odważyłbym się wrzucić wczesnych zdjęć tej figurki, dzięki Witku. :-)

No ale po wszystkich przejściach w końcu ukończyłem figurkę, pomalowałem na rany zombiaków nałożyłem lakier z połyskiem co dodało "smaczku" ciętym ranom. Teraz Michonne wojowniczka - nekromantka może bez problemu ruszać do boju, wraz ze swoimi zombiakami, których używa jako tragarzy lub nie-żywą tarczę. :D

Galeria

Lewy bok
Łańcuchy wykonałem z prawdziwego łańcuszka, ale go wzmocniłem podkładem akrylowym, przez co się nie buja. :D

Prawy bokZombi są zombiakami orków jakoś ludzi mi było szkoda.

 

Tył
Worki na plecach pomalowałem w różnych kolorach żeby nie było przesadzone z brązem.

Przód
Po dodaniu tych detali dodałem odrobinę średniowiecznego wyglądu min. płytowe nagolenniki, buty oraz szeroka szabla zamiast katany. Teraz Michonne może ruszać na pohybel nieumarłym i złym magom! :D

 


Tej Pani lepiej w drogę nie wchodzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz