niedziela, 2 lipca 2017

Szaker

Szaker


Projekt i podstawa figurki powstały w połowie 2016 roku jeszcze, ale ukończyłem ją dopiero w tym roku. Pomysł na figurkę był ze strony Szakera, mojego kolegi z grupy "Rozpruwaczy" na Facebooku, fanów praktycznie już zamkniętego wspaniałego kanału BlindMaiden, którego do dziś osobiście uwielbiam.

Ta czaszka miała być hełmem, albo materiałem jaki na swoją głowę zakłada ten rycerz, Szaker(pozdro stary!) prosił o płonący miecz dzierżony w dłoni jak wyszło: widać:

SZaker z przodu
Stwierdziłem że takie tło będzie najlepsze dla tak groźnie wyglądającego wojownika :-)

Bok Szakera
Rogi w tle powstały do tego typu obrazków :D
Tylna strona Szakera
Po nałożeniu drugiej warstwy farbki na płaszczu, stwierdziłem że wygląda wystarczająco jako stara skóra.
Szaker wskazujący
Szaker gotowy by dowodzić armiami, na tle plugawego kręgu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz