piątek, 28 lipca 2017

Groby

 

Razu pewnego sobie pogrzebałem w pudełkach z gwarancjami i wykopałem sobie papierowe opakowanie, nie pamiętam po czym było, najpewniej po jakiejś elektronice. Tak sobie patrzę i patrzę, faktura zacna takie jakby niby płaskie niby taki dziwnie znajomy kształt.... no i tak powstały te groby. :D

 

Ten poniżej powstał przy użyciu kawałka zniszczonej katapulty zabawkowej wbitej w ten papier w środku oczywiście znalazł się metalowy ciężarek z nakrętek przyklejonych klejem na gorąco, tak samo jak i ten duży krzyż. KatapultaPomalowałem go na jasnobrązowo, ale o innym odcieniu niż ziemia, detale pomalowałem na ciemny metal, rozjaśniłem jaśniejszym odcieniem.

Tył katapultyDosyć wyszedł mi masywnie, ale pasuje jako grobowiec jakiegoś siłacza/olbrzyma.

Tył zalałem klejem na gorąco żeby dodać fakturę drewna. :-)
Katapulta w scence

Kolejnym były części oręża, które nie miałem pojęcia w jaki inny sposób wykorzystać, były zbyt duże, albo nie pasowały mi tematyką, to wbiłem je w te papierowe podstawy i przykleiłem na klej na gorąco.
Groby z orężem
Akurat te wykonałem w dosyć pogańskiej/militarnej tematyce jako groby jakichś rycerzy lub bohaterów. :-)
Zwykłe
Kolejne powstały też z części tej katapulty, ale mniejszej była zniszczona, ale miała takie skrzyżowane części to je wyciąłem i przykleiłem klejem na gorąco.

Zwykłe tył

Otoczyłem je dookoła kamykami na klej Wikol żeby się lepiej trzymały, po czym pomalowałem. To bardziej grobowce takich mniej zamożnych mieszkańców.

Ogólnie część
Całość prezentuje się dosyć dobrze, można zrobić nawet udany układ przejść między miejscami pochówku.

Drewniana
Ten akurat nagrobek był eksperymentem, miałem pod ręką jakąś zabawkową rękę wykonaną jakby z drewna i pomyślałem że będzie się nadawać jako grób jakiegoś poległego druida, albo szamana.^^

 

Magiczny grób
Ostatni to już taki "standard" też nagrobek ale z napisanymi trzema runami, też może pasować na grób jakiegoś maga lub umagicznionej postaci. :-)

Magiczne tył
Jakby co te nagrobki drewniane wykonałem z dużych patyczków po lodach też przyklejone zostały na klej na gorąco i dodatkowo Wikolem wzmocnione od dołu. Oczywiście na wierzch poszedł bardzo małoziarnisty piasek modelarski i sztuczna trawa. :-)
Wszystkie
Całość może posłużyć jako część nekropolii mogą też posłużyć jako miejsce zjawienia się nieumarłych, jeżeli ktoś wejdzie na pole graniczące z grobem, może istnieć szansa że pojawi się zombi lub szkielet, albo nawet jakiś silniejszy nieumarły humanoid. Może też posłużyć jako miejsce w okolicach jakiegoś klasztoru opuszczonego, lub miejsce pochówku bohaterów jakiejś większej bitwy. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz