niedziela, 16 lipca 2017

Gorgony

Gorgony


Figurki te zostały stworzone na podstawie istniejących, pierwszy raz robiłem taki projekt, zwykle robię figurki od podstaw, ale ich poza i masywność zaważyły o zmianie stylu tworzenia w ich przypadku. Z początku to miały być makiety, w sensie posągi olbrzymie, ale stwierdziłem że skoro mam zużyć masę modelarską na tyle szczegółów to lepiej już zrobić figurki nie makiety. :-)

Gorgony są stworzeniami bardzo terytorialnymi, walczą do końca o miejsce w którym przebywają. Podziemne labirynty i skały to ich stałe miejsca pobytu. Wysokie są na prawie 2 metry, szerokie prawie na 3 i ważą ok 2 ton. Są niezwykle agresywne, jak znajdzie się coś w ich polu widzenia próbują go rozdeptać, nadziać na rogi albo spetryfikować. Oswojenie i uspokojenie ich jest praktycznie niemożliwe

Gorgonki z galerii

Detale oddechowej broni pomalowałem jasnozieloną farbką, oczy zrobiłem z naklejonych kryształków. :-)

Atak widziany z lewej

Dobre malowanie było niezłym wyzwaniem, płukanki z ciemnozielonego jednak dały zaskakujący efekt.

Widok z prawej

Wyrzeźbienie detali zajęło mi najwięcej czasu.
Tylny wygląd

Największą trudnością okazało się warstwowanie płyt pokrywających całe ciało naszych byków z brązu.

Atak Gorgon

 

I... zgadza się ten koleś ma przechlapane. xDDD

Tutorial znajdziecie poniżej:



 

 

Źródła: "Księga Potworów" 3,5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz