poniedziałek, 31 lipca 2017

Tworzenie figurek

Od dawna mnie już proszono żebym wrzucił jakiś tutorial na stronkę o tym jak tworzę figurki, no to proszę bardzo, film na Youtube już trafił. Ja w tym czasie opiszę po kolei jak wygląda ten proces w skrócie.

1. Grzebię za pomysłami, zwykle szukam jakichś artów co mnie interesują wybieram te co są ciekawe lub nietypowe, może to być szkic, może jakiś obraz. :-)

2. Jak już znajdę "cel" przystępuję do zrobienia pod niego podstawki, w zależności od tego jak duża jest figurka, czy zwykłego rozmiaru, czy dużego czy bardzo dużego jak np. smoki. Podstawkę tworzę z qlki masy modelarskiej, którą rozsmarowuję na placek(okrągły) między dwoma pokrywkami od słoików #kreatywność.^^

3.dłubię sobie z drutu szkielecik i od razu tworzę posturę figurki oraz postawę bojową, neutralną lub defensywną.

4. Tu mam najwięcej roboty, czyli nadaję kształt na gotowy szkielet z drutu pokrytego masą modelarską, wszelkie kolce, pęsety mile widziane są.

5. Pytanie zawsze pada czemu nakładam podkład akrylowy na masę modelarską jak już wyschnie? Bo moja masa modelarska jest elastyczna po wyschnięciu, więc nie łamie się, ale wygina i ma tendencję do złuszczania się z niej farbki jeżeli nie nałożę podkładu.

6. Maluję drania, jak mam podkład czarny to nie muszę nadużywać czarnej farbki, jak miałem biały to musiałem jeszcze podkładem malować. Technik używam masę od płukanek, aż po malowanie suchym pędzlem, lub tzw. "blending" (Dzięki Witek).
Proces

 

Po zrobieniu delikwenta i wyschnięciu farbki można już napierać na polu bitewnym. :DDo ataku!
Kijem go! Kijem! xD

 

Cały tutorial dostępny na moim kanale Youtube pod tym adresem zapraszam! Miłego oglądania. :-)

2 komentarze: